reklama

Mami, na Vianoce chcem kebabovač.

Variť pre dospievajúcich synov je nikdy nekončiaci proces...ale niekedy sa aj celkom z chuti nasmejete.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Každá mama dospelých synov Vám potvrdí, že chlapci v puberte veľa jedia. Určite ste počuli historky o štrúdľach zjedených na jedno posedenie, prípravu gulášu v zaváraninových hrncoch či o 12 rožkoch na raňajky. Takéto historky pobavia, realita už menej. V realite vláčite plné tašky, varíte a varíte a všetko mizne rýchlosťou blesku. Po zjedenej varenej večeri, otvorí starší syn chladničku: „Mami, niečo by som zjedol.....“. Na desiatu chystám množstvá hodné menšieho skautského oddielu. Svokra mi chce pomôcť, na sobotu pošle rizoto. Márne ho hľadám ráno v chladničke: „Večer som si dal...“ Rizoto pre štyroch ľudí? chytám sa za hlavu a narýchlo rozmýšľam čo uvariť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neverím, že existujú ženy, ktoré sú nešťastné, keď si dospelý syn nájde frajerku a chce sa odsťahovať. Iba snáď v tom prípade, keď im už zvyk natoľko vošiel pod kožu, že nevedia variť normálne množstvá iba pre dvoch a nútia manžela, aby na jedno posedenie zjedol kompletnú večeru, vypil liter mlieka a dorazil sa štyrmi obloženými žemľami.

Syn rozmýšľa, ako nám to uľahčiť, alebo poviem pravdu, rozmýšľa ako sa dostať k jedlu. Pozrel aj na Internet a našiel riešenie „iba“ za 300 Eur. „Mami, na Vianoce chcem kebabovač.“ Váľali sme sa od smiechu, ja, manžel aj mladší syn. „To znamená, že prídeš zo školy a zapneš kebabovač, aby si mal o pár hodín večeru?“ uisťujem sa. „Určite to tak dlho netrvá“ mykne plecom. Z jeho výrazu je jasné, že to myslí vážne. A predstava ako si doma ukrajuje z kebabu podľa chuti a ja sedím s vyloženými nohami čo najďalej od kuchyne sa mi začína pozdávať.

Andrea Pauliková

Andrea Pauliková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Občas cítim potrebu vyjadriť sa k tomu, čo sa deje okolo mňa. Zoznam autorových rubrík:  RodinnéNa vzdelaní záležíCesty necestyNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu