reklama

Mojim rodičom

Som už dávno dospelá a pomaly dospievajú aj moje deti. A stále je tu niekto, kto sa zázračne objaví v správnej chvíli a vzdá sa čohokoľvek v môj prospech.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pred pár rokmi som spôsobila dopravnú nehodu, chvalabohu nič vážne, nikto sa nezranil. Na križovatke som znenazdajky nabehla na ľad, a aj keď som robila čo som mohla, auto nijako nereagovalo a šinulo sa ďalej. Napriek pomalej rýchlosti skončilo v kufri auta, ktoré čakalo na zelenú. Moje auto ostalo nepojazdné, museli sme volať policajtov. Bola zima, 28. december, pomaly začalo snežiť.

Policajti mi dali fúkať, spísali záznam o nehode a žiadali zaplatiť pokutu. Moje naivné argumenty typu: "veď ja som videla, že je červená, spomalila som a tu zrazu dva metre ľadu, inde cesta suchá, chcela som zastať, ale auto nereagovalo", ich samozrejme nedojali a žiadali hotovosť. Mala som slzy na krajíčku, bola mi strašná zima, trochu som bola aj v šoku, čo sa stalo a nemala som viac ako 5 EUR.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zrazu na kraji cesty zastalo auto a z neho vystúpil môj sedemdesiatročný otec. Nebýva v tých končinách, vôbec tam nechodieva, skrátka bola to neuveriteľná náhoda, že sa tam zjavil práve v čase, keď som mala problémy. Zašiel do bankomatu, počkal so mnou na odťahovku a odviezol ma domov.

Nedávno moja mama navarila obed a doniesla ho k nám. Keď deti prišli domov, jedlo bolo na stole a babka už dávno preč. O pár dní bol starší syn u mojich rodičov a chválil, ako som cez víkend výborne navarila. "Prečo si mu nepovedala, že si to varila Ty?", prekvapila som sa, keď mi to mama spomenula. "Keď mu tak strašne chutilo, nechcela som Ti uberať kredit", odpovedala.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tieto malé, možno zdanlivo nevýznamné príhody mi pripomenuli čo mám: tatka, ktorý nevedie žiadne okázalé reči, ale objaví sa na úplne neočakávanom mieste a pomôže mi z problémov a mamu, ktorá mi dopraje všetko na svete.

Všetko najlepšie k narodeninám :-)

Andrea Pauliková

Andrea Pauliková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Občas cítim potrebu vyjadriť sa k tomu, čo sa deje okolo mňa. Zoznam autorových rubrík:  RodinnéNa vzdelaní záležíCesty necestyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu